מי עמי בפייסבוק

שם משתמש ( מספר טלפון )
סיסמא

יניב שיינברום

יניב שיינברום נפל בקרב בעת היותו מגויס לשירות מילואים. יניב נהרג מפגיעת טיל נ"ט באבו טוויל שבדרום לבנון ביום ראשון ה- 13.8.06, יט' באב תשס"ו.

יניב נולד בכרמיאל, גדל באבטליון ואחר כך במי עמי. יניב היה חלק בלתי נפרד מקבוצת הילדים והנוער במי עמי, חלק מקבוצת חברים מגובשת וקרובה מאד. שבועיים לפני שנהרג, הוא גוייס למילואים בצו 8 ואחרי כמה ימים הוא נכנס עם חבריו לתוך לבנון.

הרבה חברים, מכרים, בני משפחה הגיעו לבית משפחת שיינברום. החברים כתבו לו: "לפני שאנו נפרדים ממך לעד, רצינו שתסיר את כל הדאגות מלבך; שני, היא עכשיו חברה שלנו, טל, הוא עכשיו האח שלנו ומירטה וסרג'יו, ההורים הכל כך כל כך אוהבים שלך, אנחנו עכשיו ילדיהם."

יהי זכרו ברוך.

מסע התרמה מטעם הועד למען החייל בארצות הברית (או בפורמט PDF)
דברים שאמרו על יניב חברים בהלוויתו:

מלח הארץ

מצגת לזיכרו

שיר לזיכרו

להלן מקום לכל מי שהשאיר מאחוריו, לכתוב את מה שיש לנו על הלב.

הוסף נושא
15/3/2007 05:251
נושא : 1

חושבת עליך3/3/2007 20:58 גליה
נושא : חושבת עליך
אתמול חגגנו פורים עד לא ידע, במלוא מובן המילה... ובכל זאת נראה שאף אחד מהחבר'ה לא עבר את הערב מבלי לחשוב עליך ולהרגיש בחסרונך. אני נמצאת בעמדה מוזרה כי אני כאילו לא מכאן ואין זיכרונות ילדות איתך, אבל אני מרגישה כל כך כאן, כל כך מי עמי, ומצטערת ממש שעד שהגעתי אתה כבר לא...

פינק1/3/2007 15:35 צוצ
נושא : פינק
עברנו את היום הולדת שלך... לכולם היה קשה, לי היה טוב. טוב כי שמחתי איתך ובשבילך ויחד איתנו עוד איזה 30 חברה שהתאספו סביב מדורה ו3 סירי פויקה... תראה איזה השפעה נשארה לך אפילו שאתה במקום אחר.
מחר אני אחגוג פורים בשביל שנינו, אני ארים איזה כוס וויסקי לזכרך (אפילו שאתה יודע שאני לא סובל וויסקי)
אוהבים זוכרים ומתגעגעים,
בשמי בשם המשפחה, וכל החברים.
אוהבים אותך המון.

טיול ליניב20/2/2007 18:0 ענבל
נושא : טיול ליניב
בסוף השבוע האחרון נסענו כל החבר'ה שלך לטיול לזכרך. כנראה שהיית איתנו כי בתום שבוע של גשם דאגת שנזכה ליום וחצי של שמש מרעננת. היינו במדבר יהודה, מעיין סדרה לנו אחלה מסלול, ואפילו מאיל'ה שהכריזה שהיא לא תעשה יותר טרקים שיחקה אותה. כשהגענו למפל חלון התגלה לנגד עיננו תמונה מדהימה של ים המלח ואי אפשר שלא לחשוב על איזה אבסורד זה שאתה לא איתנו. בארוחת בוקר גילנו שהחלה נשארה באוטו אז נגבנו ירקות בחומוס ובלבנה ואתה בטח ציחקקת לך על איזה צעירים אנחנו... טירונים-שכחנו לחם. כשחזרנו בשבת למי עמי המבוגרים קיבלו אותנו כאילו אנחנו איזה שיח' מכובד וארגנו לכבודנו ולכבודך ארוחה לתפארת. אני מקווה שנמשיך במסורת- כולם ביחד ואתה- ברוח, בנפש.
אני מאוד מתגעגעת אליך, חושבת כל הזמן. ההורים שלך שומרים עלינו ואנחנו עליהם!
אוהבת אותך חבר יקר.

פינק13/2/2007 13:39 צוצו
נושא : פינק
אתמול היה יום ההולדת שלך ה-25...
זה היה אמור להיות יום שמח, יום של חגיגות וכיף, בחוץ השמש זרחה כאילו דאגת שיהיה יפה ונעים ביום הזה המיוחד, אבל בפנים הלב קודר ובודד...
קשה בלעדיך, כל דבר הוא פעם ראשונה בלי יניב, היום הולדת, חגים, האוטו הראשון שלי... קניתי סובארו טנדר! בטח אתה אומר לעצמך, נו באמת לא חבל על הכסף...
מנסים להמשיך בחיים סוחבים את הימים אחד אחרי השני והם ארוכים וכואבים.
עדיין בוכה לפני השינה... כואב כמו ביום הראשון של שארית חיי...
אוהב, צוצ

אני מתגעגעת11/2/2007 20:4 רוני
נושא : אני מתגעגעת
ביומולדת שלך לפני שנה עדיין היית בחו"ל. אני זוכרת ששלחת לי תמונות וסיפרת שהייתה לך יומולדת מהאגדות ואני אכלתי את עצמי מבפנים ששכחתי לשלוח לך מייל מזל טוב. מייד שלחתי מייל מתנצל וברכה אמיתית ואתה עם הלב הענק והמקסים שלך כמובן שקיבלת את התנצלותי. בשורה האחרונה של הברכה רשמתי לך שאני מקווה שהחברות שלנו תימשך לנצח.

כשאמרו לי שנהרגת בכלל לא הפנמתי זאת. עד היום אני לא.
אין יום שאני לא חושבת עלייך, מודה על היום ההוא בצבא שהכרתי אותך ובעיקר מתגעגעת אלייך.
אני משתוקקת לשתף אותך בכל מה שעובר עלי, שתשמח בשמחותי ותגיד את המילה הטובה כמו שתמיד ידעת גם כשהמצברוח לא תמיד היה בשמיים.
לפני חודשיים וחצי הגעתי פעם ראשונה לקבר שלך. רציתי לספר לך פנים מול פנים שאני מתחתנת. זאת הייתה הפעם הראשונה שביקרתי במי עמי.אחרי שהגעתי לשם הבנתי למה כל כך אהבת את המקום הזה.

פינקי שלי26/1/2007 20:5 אחי
נושא : פינקי שלי
מה שלומך אחי הגדול?
מזמן לא דיברנו ואני כבר מתגעגע אליך, אולי תקפוץ לביקור... אתה חסר לי ולהורים ולשני והחבר'ה...(אתה יכול להתגאות בהם הם משתדלים לדאוג לי מאז שהלכת)
אנשים באים והולכים ומחבקים, עדיין, אבל גם אחרי 5 חודשים ו13 יום החור שנפער ביום שעזבת נותר, ורק הולך וגדל עם הזמן.
אני עובר ורואה אנשים ממשיכים לכתוב ולחשוב עליך אני יודע שאין יום בלעדיך, בשמחה ובעצב, בלילה לפני השינה, מזיל דמעה, לפעמים קצת יותר... רוצה להפסיק, אבל גם לא, רוצה לבכות בשביל להרגיש אותך איתי...
זכיתי להכיר אותך 24 שנים, היית האח הכי טוב שיכולתי לבקש, תודה.
אוהב ומתגעגע... צוצ

קצת פחות.

יניב11/1/2007 17:14אני
נושא : יניב
הימים עוברים, הקיץ הארור ההוא נגמר כבר, החורף הגיע ואיתו הקור של מי עמי והגשם, והגעגועים אליך רק גדלים, הראש מתחיל להבין דברים שהלב פשוט לא מוכן לקבל.
אני כל כך רוצה להאמין שאתה פה איתנו באיזשהי צורה כי אני לא באמת יכולה להאמין שדבר כל כך מדהים כמוך פשוט נעלם, במחשבות אצלי אתה כל כך חי, עם חצי חיוך מדברים על שטויות ועל נושאים ברומו של עולם, צוחקים ונהנים והכל כל כך אמיתי.
אני מקווה שאיפה שאתה נמצא הכל שקט, אין מלחמות, אין בכי ואין כאב ושאתה יודע כמה אתה חסר פה, כמה כולם פה כל כך אוהבים אותך, כמה כל פעם שאנחנו יושבים ביחד הפינה שלך רועמת בשתיקתה, כמה העולם פשוט לא שלם בלעדיך.
מתגעגעת המון.

עדיין לא מאמינה8/1/2007 15:4 אמא
נושא : עדיין לא מאמינה
לפני כמה ימים חזרנו מהמקום שהכי אהבת דרום אמריקה,כל פינה בכלפתה או ברוזריו או ריו הזכיר לי אותך,את המסעדות שהינו,את השייט בכטמרן על הקרחונים כל פינה ופינה שהינו לפני 3 שנים בדיוק,השנה נסעתי עם אחיך טל כפי שידעת וגם אבא הפתיע את טל והיגיע לדרום והטיול יצאה כפי תיכננוולא ביטלנו כי ידענו אם נבטל אתה לא תסלח לנו כי חונכתם לטייל ולהכיר עולם.כל יום שעובר ואתה היננו לא מצליחה לעכל,הדמעות זולגות כמו מים והגעגועים מתצעמים עם הזמן,לפעמים אני חושבת שאתה בדרום אמריקה ותחזור בהפתעה הביתה.בסילבסטר הינו בריו בדיוק באותו מקום שהינו שנינו ושמחנו כמו אז, למרות הכאב שלא ניתן לרפא.שנה חלפה ושום דבר לא יחזור להיות כמו פעם וגם אנחנו לא ניהיה אותם אנשים בלעדייך.

1 2 3

מי עמי - © כל הזכויות שמורות    מי עמי  -  אתר האינטרנט  -  מפת האתר  -  רשימת דוא"ל  -  רשימת טלפונים  -  צור קשר